sobota, 21 marca 2015

Notka na dzień dobry !



Witam...
Poranek niby jak każdy inny, ale nie dla mnie, właśnie dokładnie rok temu założyłam bloga. Pamiętam, że było to przed północą i następnego dnia pojawił się pierwszy post. Nie spodziewałam się tak wielkiego sukcesu. Jak dla mnie 145 obserwatorów, powyżej 300 000 wyświetleń i niesamowite komentatorki  to bardzo wiele.
Naprawdę zakładając bloga liczyłam na, co najwyżej 50 tys. wyświetleń, i że nikt nie będzie czytał tego co tutaj piszę.
Pamiętam jaką miałam radochę gdy zobaczyłam 11 wyświetleń, później jakoś się to rozwinęło. To wszystko minęło tak szybko, że nawet nie jestem w stanie określić jak to wszystko się działo xpp
Nawet nie wiecie jak się cieszę...
Chcę Wam podziękować, że ze mną jesteście i czytacie to wszystko co dla Was przygotowuję.
Pragnę podziękować wszystkim, którzy komentują przede wszystkim, ale doceniam wszystkich czytelników.
Dziękuję osobom, które dodały się do obserwujących <33
Dziękuję za wszystko co robicie, i że po prostu jesteście :**
Wszystko co tutaj teraz piszę, jest pisane z mojego serducha, bo nie mogę inaczej :D
Nie raz myślałam o odejściu z bloggera, ale dzięki ogromnym wsparciu mojej kuzynki, która na mnie wyklinała nie mogłam... Specjalne podziękowania Ci składam, Aneciaku :**
Tak w sumie to mój blog by nie istniał gdyby nie dwie wspaniałe bloggerki, które mi pomogły. Niestety jedna usunęła bloga, a druga zakończyła także swoją przygodę, ale nie usuwała bloga.
Kocham Was wszystkich bez względu na wszystko i za wszystko jeszcze raz dziękuję <333

W dniu dzisiejszym pojawią się jeszcze trzy Shoty konkursowe i dwa Shoty, które wysłały mi dwie bloggerki, oczywiście jeżeli chcesz dalej wysłać mi swojego Shota, to więcej informacji w lewej kolumnie. Czas do wysyłania trwa do godziny 19.00 dzisiejszego dnia :)
+ Mój Shot dzisiaj, ewentualnie jutro :)

Jeżeli chcesz mi zadać jakieś pytanie, to jest okazja właśnie pod tym postem. Pytaj, a może odpowiem :D

Dziękuję  <3 

27 komentarzy:

  1. No to czekam na one shoty. Ciesze się że piszesz bo masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  2. Heejka ^^ już rok <3 ... gratuluje ci z całego serca tego że odniosłaś taki sukces ^^ ...
    Jaaa cieszę się niezmiernie że mogę czytać tak wspaniałego bloga i komentować go ^..^
    Masz niezmierny talent i zazdroszczę ci tego :)
    Czekam na one shoty i na rozdział z niecierpliwością ...
    Jestem twoja wierną fanką <33..
    Uwielbiam czytać wszystkie twoje arcydzieła ^ ,^
    Pozdrawiam wspaniałą blogerke <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow! Gratuluje wytrwania i wgl. Rok to bardzo dużo :)
    Ja nie czytam rok, ale i tak dziękuję za Twoje wszystkie tutaj napisane perełki, dzięki którym często się uśmiecham ;**
    Czekam na os <3
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooooooow!!! Gratuluję ci takiego sukcesu... Czytam twojego bloga od początku, rzadko komentuję bo jestem na telefonie zawsze ale z napięciem czekam na każdy kolejny rozdział...
    Ma pytanie dotyczące przyszłych rozdziałów. Mogę?
    1. Czy Leon powie Violettcie, że na początku chciał tylko zemsty za siostrę?
    2. Jeśli tak, Viola go rzuci??? Błagam nie
    Xd kocham twoje rozdziały
    Jula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Violetta się dowie o tym, ale w jaki sposób to już nie zdradzę ;)
      2. Może tak, może nie ^-^
      Jeśli będzie tak jak myślę to, to wydarzy się już niedługo około 5 rozdziałów ;>>

      Usuń
  5. `gratulacje rok blogu to coś twoje rozdziały są boskie :)pisz tak dalej :*
    Kiedy będzie nowy rozdział bo nie moge się doczekać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli się wyrobię to w poniedziałek powinien się pojawić :>

      Usuń
    2. A mogę ostatnie pytanie? XD
      3. Czy Violetta mu to wybaczy?!

      Usuń
    3. Z biegiem czasu raczej tak ;)

      Usuń
    4. Chociaż jeszcze nie jestem pewna czy opowiadanie zakończy się w ogóle szczęśliwą Leonettą xpp

      Usuń
    5. Nieee proszę zakończ szczęśliwą Leonettą proooszę, ludzie to kochają no weź nie rób mi tego... E a będzie tyle rozdziałów co w tamtej historii???

      Usuń
  6. Gratki!
    Ja dzisiaj wyślę OS który publikowałam u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam z niecierpliwością na One Shoty .
    Cieszę się , że piszesz bo masz ogromny talent

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje kochana! <33

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanka dotyczące rozdziału ? ..... Czy Leonetta się rozstanie kiedy viola dowie się że leon chciał tylko zemsty ; ?
    I czy wybaczy mu to ? ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę tylko zdradzić, że to odbędzie się za około 5 rozdziałów, może więcej.
      Zdradzę, że osoba o imieniu Lara trochę namiesza ^-^

      Usuń
  10. Gratuluje!!, uwielbiam czytać twojego bloga twoje opwiadania są świetne i bardzo wciągające ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje kochana ❤
    Błagam niech zakończenie Leonetta będzie happy.
    1. Czy Leon nadal robi to ze zemsty czy kocha Vilu?
    2.Mam prośbę mogłabyś wprowadzić trochę więcej Leona jako narratora?
    Dziękuję za ten rok <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana gratuluję tego wszystkiego co osiągnęłaś przez ten rok ;)
    Zasłużyłaś na to jak najbardziej ;*
    Rozdziały, Shoty i w ogóle blog są cudowne <3
    Gratuluję jeszcze raz :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej zostałaś nominowana do LBA na moim blogu
    http://vilu-i-leon-amor.blogspot.com/
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana Sky <3
    Gratuluje Ci tych wyświetleń i komentarzy i obserwatorów :*
    Na wszystko sobie zasłużyłaś, jesteś genialną bloggerką i twoje opowiadania są cudne <3
    Może nie byłam z Tobą od początku ale napewno Cię nie opuszczę <3
    Nie mam pytań, wolę dowiedzieć się wszystkiego czytając rozdziały :*
    Lecę czytać konkursowe shoty :D
    Kocham,
    Rosalie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Taniec radości xD
    Zasłużyłaś sobie na "takie" przyjemności.Posiadasz talent,który wykorzystujesz w całej mierze i świetnie Ci wychodzi ta czynność.Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gtatulacje ! ;*
    Zasłużyłaś ♡
    Masz mega talent ^^
    Wykorzystujesz go wspaniale...kurcze nic dodać nic ująć :D
    Może nie jestem tutaj od początku... Ale i tak kocham twojego bloga i nadal będe tu wpadać xd !;*
    Kurcze jesteś genialna ! ♡
    Po prostu kosmos ! To już rok ^^GRATULACJE !C:♥ ♥
    pozderkos ♥
    Silaaa♧

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje! ♥
    Życzę dalszych sukcesów ;*

    OdpowiedzUsuń