niedziela, 15 czerwca 2014

ROZDZIAŁ... Nie, ważna notka

1. Przepraszam, że nie ma dzisiaj rozdziału, mam trochę, ale niestety nie dodam go dzisiaj. Jestem pewna, że na 100% będzie jutro. Na swoje wytłumaczenie mam to, że uczyłam się na poprawę sprawdzianu z WOS-u, później uczyłam jeszcze brata z matmy. Jak mi się uda to rozdział będzie w poniedziałek i wtorek, bo chyba nie pójdę do szkoły, nie chce mieć 100% frekwencji. Żeby nie było nie jestem kujonem. Ale teraz koniec o moim nuuudnym życiu.

2. Wiele osób ma fajne pomysły, które mogłabym wykorzystać w opowiadaniu. W tym celu stworzyłam zakładkę zawierającą kontakt ze mną.

3. Niektóre osoby proszą mnie pod rozdziałem w komentarzu, abym weszła na ich bloga i go oceniła. Chętnie bym weszła, ale nie zawsze mam czas, dlatego uprzejmie proszę, żeby reklamy bloga znajdowały się w specjalnej do tego zakładce, bo później nie mam ochoty szukać. A tak to mam wszystkie blogi w jednym miejscu ^.^

4. Mam trzy pomysły na One Shot'a i nie wiem, który wybrać. Więc daję Wam wolną rękę. Możecie wybrać temat i dowolną parę xp

-> Pierwsze spotkanie
-> Pierwszy raz ( :D )
-> Niespodzianka :]

W komentarzu pod tym postem piszecie jaką kategorię chcecie i parę :)
Np. Pierwsze spotkanie, Leonetta :>
Wybór należy do Was. Zależy mi na Waszym zdaniu.

Rozdział pojawi się jutro i pojutrze (może).

Pozdrowionka  :***
Do jutra ♥♥♥

15 komentarzy:

  1. Spoko loko :D
    Pierwszy raz, Leonetta <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz xD, Leonetta :*
    A na rozdział chętnie poczekam także spk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na rozdział poczekam :D
    A co do One Shot'a to :
    Pierwszy raz - Leonetta lub Niespodzianka - Leonetta wybierz to czego będzie więcej bo i tak i tak będzie cudowne :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok, czekam na rozdział :)
    A One Shot to pierwszy raz lub pierwsze spotkanie, Leonetta :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na rozdział !!
    Temat OS Pierwszy raz , Leonetty !!~ Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam z niecierpliwością na next :D
    Co do OS to pierwszy raz Leonetty^^
    Buziaczki ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrowionka OS Pierwszy raz Leonetta <33 Weny życzę :*** Kocham Twoje opowiadanie oby tak dalej KOCHAM KOCHAM KOCHAM ♥+czekam na next ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie to "pierwszy raz -Leonetta "
    sory za błedy z komórki pisze
    Oliwia S.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję że szybko dodasz rozdział ja bym wolała pierwsze spotkanie Leonetty nie obraź się ale nienawidzę rozdziałów o pierwszym razie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A może i pierwsze spotkanie i pierwszy raz i niespodzianka w jednym ??

    OdpowiedzUsuń
  11. pirwszy raz :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy raz, Leonetta

    OdpowiedzUsuń