piątek, 22 sierpnia 2014

LBA- Liebster Blog Award.


Dzisiaj przychodzę do Was 
z nominacjami do LBA- Liebster Blog Award.
Dla niewtajemniczonych, to taki rodzaj wynagrodzenia blogera za wykonanie dobrej roboty związanej z pracą nad własną stroną i jej rozwijaniem. W zestawie otrzymałam listę pytań, na które muszę publicznie odpowiedzieć. A więc do dzieła. Dzięki temu, możecie dowiedzieć się o mnie czegoś więcej.
Zostałam nominowana przez, aż piętnaście bloggerek, którym bardzo dziękuję <333

1. Vicki Verdas, z bloga http://leonettaandnaxi.blogspot.com/

1.Jak masz na imię ?
Ewelina
2.Ile masz lat ?
W październiku 15 ^.^
3. W jakim województwie mieszkasz ?
Małopolskie
4.Dlaczego zaczęłaś pisać bloga ?
Coś mnie do tego ciągnęło :)
5. Jorge vs Ruggero
Jurguś <333
6 Leonetta vs Fedemiła
Leonetta
7.Ulubiona postać męska z Violetty ?
Leoś
8.Ulubiona postać żeńska z Violetty ?
Violetta
9.Ulubiona gwiazda?
Dużo ich na niebie. Trudno wybrać :D
10. Byłaś na koncercie Violetta Koncert w kinie ?
Nie :/
11. Ulubione danie?
Za dużo by wybrać to jedyne :p


2. Viola Castillo

1.Jak masz na imię?
Ewelina
2.Ile masz lat?
W październiku 15 ^.^
3.Twój ulubiony kolor?
Czarny
4.Twoja ulubiona potrawa?
Za dużo by wybrać to jedyną :p
5.Ulubiony sport?
Siatkówka, nożna, ręczna ^^
6.Czy twoje koleżanki wiedzę że masz Bloga?
Nie. Wie o tym mój brat i kuzynka :]
7.Masz rodzeństwo?
Dwóch braci. Młodszego i starszego ;/
8.Masz FB
Mam, ale nie za często używam
9.Ulubiony aktor/aktorka?
Nie mam ulubionych ;p
10.Na ile procent lubisz Federica z Violetty?
100 % 

1.Ulubiony piosenkarz/piosenkarka?
Nie mam ulubionych xDDD
2.Wieś vs miasto :D
Wieś ;>
3.Kochasz Leosia?
Bardooooo...
4.Ile masz lat?
W październiku 15 :]
5.Twoje hobby..?
Od niedawna prowadzenie bloga/ siatkówka
6.Ulubiony miesiąc
Czerwiec *-*
7.KFC vs Mcdonald
KFC ;D
8.Ulubiona płeć męska z Violetty
Oczywiste, że Leoś ♥
9.Ulubiona płeć żeńska z Violetty
Viola :)
10. Caxi vs Naxi
Naxi ;>

1. Jak masz na imię?
Ewelina :)
2. Jak zaczęło się Twoje "Bloggowanie"?
Na początku jak zobaczyłam pierwsze zwiastuny Violetty, to pomyślałam, że to będzie jakiś tandetny serial. Pewnego dnia gdy zaczęli puszczać powtórki tych pierwszych dwudziestu odcinków, których nie oglądałam, z nudów postanowiłam obejrzeć. Tak zaczęło się moje uzależnienie od serialu. Po zakończeniu pierwszego sezonu byłam tak ciekawa drugiego sezonu, że zaczęłam szukać po internecie i wtedy przez przypadek trafiłam na bloga o Leonettcie. Zaczęłam go czytać, bardzo mi się spodobał i tak było z każdym innym. Czytałam ich coraz więcej, aż w końcu po sześciu miesiącach czytania postanowiłam założyć własnego bloga xppp
3. Leon vs. Fede?
Leoś <33
4. Ulubiony kolor?
Czarny ;p
5. Ulubiony smak lodów?
Straciatella ----> uwielbiam *.*
6. Czytasz mojego bloga?
Teraz już tak ^^
7. Masz 'ask'a'?
Mam, ale rzadko korzystam.
8. Ile masz lat?
15 w październiku
9. Czy Twoi rodzice wiedzą, o tym że masz bloga?
Nie. Lepiej żeby nie wiedzieli ;D
10.  Lubisz horrory?
Lubię, ale takie na prawdę straszne, że zakrywam twarz poduszką ;]

5. Rose Rebelle

1.Jak się nazywasz?
Ewelina
2.Ulubiony kolor?
Czarnyyyy ;p
3.Leonetta vs. Diegoletta vs. Tomasetta
No ba, że Leonetta ^.^
4.Recz z którą się nie rozstajesz?
Prawie w ogóle z komórką xD
5.Ulubiona książka.
Jedyne książki jaki przeczytałam to lektury szkolne xDD
6.Ulubiony kolor.
Czarny  
7.Masz jakieś hobby?
Prowadzenie bloga. Siatkówka. 
8.Ulubiona piosenka z Violetty?
Z pierwszgo: Habla si puedes, Podemos, Ven y Canta, Ser Mejor
Z drugiego i trzeciego prawie wszystkie <33
9.Ulubiony przedmiot w szkole?
O dziwo matematyka. Nie jestem jakimś tam kujonem, ale ten przedmiot nie sprawia mi trudności. 
10.Naxi vs. Caxi?
Naxi

1. Dlaczego akurat pisanie innej historii Violetty ?
Lubię ten serial, a w mojej głowie pełnej myśli pojawił się taki pomysł xp
2. Od jak dawna pisanie, to twoja pasja ?
Zaczęło się to dokładnie pięć miesięcy temu kiedy na tym blogu pojawił się "Prolog" ;]
3. Którego pisarza/bloggera najbardziej podziwiasz ?
Nie mam faworytów, ale na pewno jest wiele osób, które zasługują na uznanie.
4. Która książka/opowieść najbardziej podbiła twoja serce ?
Nie wiem czy to też się liczy, ale ostatnio przeczytałam taki OS na jednym z blogów. Normalnie tak podbił moje serce, że gdy przeczytała to nie mogłam przestać płakać. Smutna historia, ale o prawdziwej miłości :'C
5. Co najbardziej cenisz Sobie w życiu ?
Szczerość u siebie i osób mnie otaczających :]
6. Twoja mocna strona ?
Umiem wysłuchać innych. Jestem szczera, nie lubię kłamstwa. Dotrzymuję powierzonych mi sekretów. Panuję nad emocjami w trudnych sytuacjach. Na pewno znalazło by się tego więcej xp
7. Przy czym potrafisz się rozpłakać ze wzruszenia ?
Podczas oglądania filmu :D
8. Jak ważna jest dla Ciebie miłość ?
Dla mnie miłość jest ważna, nie spotkałam jeszcze tego jedynego, ale biorąc pod uwagę miłość jaką darzymy się w rodzinie, jest bradzo ważna :)
9. Co pragniesz najbardziej zrobić gdy osiągniesz wiek pełnoletności ?
Prawo jazdy xppp
10. Jak ma wyglądać twoja przyszłość ?
Z każdym dniem widzę ją całkiem inaczej :)
11. Twoja największa pasja ?
Poza blogowaniem to siatkówka. Jednak nie marzę o żadnej wielkiej karierze, tak jak większość dziewczyn z drużyny :/

7. Miyu ♥, z bloga http://leonetta--love.blogspot.com/


1. Twoje zainteresowania?
Czym mogę się interesować Ja? Siatkówka. Nożna. Pisanie bloga. Malowanie chociaż bardziej wolę szkicowanie.
2. Robiłaś kiedyś bransoletki z koralików lub gumek? ;3
Oj. Tak. Jeszcze pamiętam te stare czasy ;D
3. Kto zaraził Cię pasją do pisania?
Nikt chciałam spróbować :D
4. Czy masz jakieś skryte marzenia?
Tak. Mieć full kasy (nie jestem materialistką xp) latać po Świecie i zwiedzać różne miejsca. Znaleźć prawdziwą miłość. 
5. Chciałabyś wydać w przyszłości książkę?
Nie. Raczej nie za bardzo ;//
6. Co jest dla ciebie ważne w życiu?
Rodzina, znajomi i zdrówko ^.^
7. Od jak dawna piszesz?
Pięć miesięcy, szybko minęło. Pamiętam jeszcze jak zakładałam bloga i nie wiedziałam gdzie, co i jak. 
8. Jak to się zaczęło? Że postanowiłaś założyć bloga i wylać w nim to co chodziło Ci po głowie? ;3
Napisałam już wcześniej xDDD
9. Kim chcesz być w przyszłości? ^ ^
Mam wiele marzeń, ale najchętniej architektem. Niestety rodzice tego nie pochwalają mojego pomysłu.
10. Jakie emocje odczuwasz, przy pisaniu?
Radość. Kiedy mam nagły przypływ weny to zaczynam się cieszyć jak jakaś idiotka ^-^
11. Lubisz słuchać muzyki? 
Jestem uzależniona od słuchania muzyki <33

8. Julson Verdas Horan, z bloga http://fran-leon-diego-story.blogspot.com/

1. Do której idziesz teraz klasy?
Ostatnia klasa gimnazjum, 3
2. Ile masz wzrostu?
Ostatnio mierzyłam się coś miesiąc temu i jeżeli nie urosłam to 170cm xpp
3. Masz stacjonarkę czy laptop?
Laptop :D
4. Jaki masz model telefonu?
Samsung Galaxy mini II
5. Jakiego koloru masz ściany w pokoju? ^^
Jakiś odcień żółtego :]
6. Spójrz w prawo. Co widzisz? :)
Ścianę xd
7. Jaki ostatnio oglądałaś film? :D
"Jeden dzień" kuzynka  nalegała abyśmy go obejrzały, nawet mi się podobał.
8. Umiesz śpiewać? (mów prawdę xd)
Umiem fałszować :>
9. Czy ty też tak masz, że gdy piszesz na innych klawiaturach (nie na swojej) to często Ci się myli i popełniasz błędy? xd
Najczęściej tak miałam na informatyce. Na laptopie mam płaską klawiaturę, a w szkole takie wielkie coś :/
10. Gdzie najczęściej kupujesz ubrania?
Cropp, House, Reserved. Rzadko, ale chętnie chodzę do H&M i New Yorker'a.
11. Do jakiego miasta chciałabyś wyjechać i dlaczego?
Nie wiem dlaczego, ale marzę o Włochach, albo Francji, albo Los Angeles. Jest tyle miejsc na Świecie, które po prostu chciałabym zwiedzić :>


1. Jak masz na imię?
Ewelina xd
2. Ile masz lat?
W październiku 15 ^^
3. Dlaczego piszesz bloga i od czego to się zaczęło?
Jak się zaczęło napisałam wcześniej. A piszę bloga dlatego żeby oderwać się od nudnej rzeczywistości. Blog jest dla mnie przystanią, gdzie mogę dać wyszaleć się swoim myślom. Jest to miejsce gdzie zaczynam, żyć na nowo. Gdzie dostaję zastrzyku energii od obcych sobie ludzi. Jest to sposób na podwyższenie sobie samooceny, która dawniej ledwo dawała radę.
4. W jakiej roli/W jakim zawodzie widzisz siebie za 10-20 lat?
Jestem bardzo niezdecydowana, ale ograniczam się między architekturą i prawem.
5. Z jakiego województwa jesteś?
Małopolska <33
6. Jeżeli wygrałabyś 6 w dużego lotka to na co przeznaczyłabyś tę kwotę?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Będę musiała nad tym pomyśleć ;p
7. Jeżeli mogłabyś coś zrobić, żeby pomóc 'naprawić' świat , to czy być to zrobiła?
Tak. Jasne. Przecież ja również żyję na tym zaniczyszczonym i pogrążonym w wojnach i sporach Świecie ;d
8. Największy życiowy sukces?
Emmm.... Założenie bloga.
9. Rodzaj muzyki?
Wszystkiego po trochu *-*
10. Rodzaj filmu?
Komedie i horrory <3
11. Jakie jest Twoje hobby?
Prowadzenie bloga/ siatkówka/ nożna ;p

10. Veronica Blanco, z bloga http://leonetta-moj-swiat.blogspot.com/

1. Jak na prawdę masz na imię?
Ewelina xp
2. Ile masz lat?
W październiku 15 *-*
3. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Ciekawości, chciałam doświadczyć czegoś nowego ;D
4. Ulubiona postać z Violetty?
Leoś <333
5. Jakie masz marzenie?
Mam wiele marzeń, które są nie możliwe do spełnienia ;/
6. Ulubiony aktor/ aktorka?
Nie mam ulubionych ;)
7. Ile piszesz już na blogu?
Równe pięć miesięcy :p
8. Masz rodzeństwo?
Tak dwóch braci. Młodszy i starszy ;C
9. Co robisz w wolnym czasie?
Piszę coś na bloga, oglądam tv, leniuchuję ;)
10. Jakiej muzyki słuchasz?
Zależy od nastroju, wszystkiego po trochu, ale najbardziej pop'u
11. Czytasz mojego bloga?
Tak. Jest cudowny masz wielki talent, który na szczęście wykorzystujesz <333

11. Caroline Wesley, z bloga http://amor-que-sobrevivira-todo.blogspot.com/

1. Jak masz na imię?
Ewelina :p
2. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Najbardziej leniuchować przy muzyce <33
3. Jakie masz hobby?
Prowadzenie bloga/ siatkówka/ nożna ;p
4. Czemu założyłaś bloga?
Chciałam się oderwać od rzeczywistości, spróbować czegoś nowego :D
5. Co masz z polskiego? ;d xD
Miałam szansę na 5, ale zawaliłam ostatni sprawdzian i mam 4 ;/
6. Spójrz w lewo ;d co widzisz? ;d
Drukarkę xp
7. Gdybyś miała wybór to gdzie pojechałabyś na wakacje? ;d
Chętnie wybrałabym się nad morze  :]
8. Ile masz lat?
W październiku 15 ;D
9. Masz rodzeństwo?
Niestety :/
10. Masz zwierzaka? ;d
Rybki, ale ja ich nie lubię xD
11. Skąd wzięła się Twoja pasja?
Chciałam spróbować nowych doświadczeń xp

12. Agnieszka Gajos, z bloga http://nienawisc-czy-milosc-leonetta.blogspot.com/

1. Jak się nazywasz? (pierwsze i drugie imię :) )
Ewelina, Maria :pp
2. Ile masz lat?
W pażdzierniku 15 xp
3. Ulubiona piosenka?
Charli XCX- Boom Clap
4. Jak długo prowadzisz bloga?
Równe pięć miesięcy xDD
5. Ulubiony aktor/aktorka?
Nie mam ulubionych ;]
6. Twoje marzenie?
Z dużo by wszystkie wymieniać ;d
7. Masz idola? Jeśli tak to jakiego?
Nie wzoruję się na nikim, ale podziwiam wiele osób.
8. Czytasz mojego bloga?
Szczerze mam teraz ostatnio straszny mętlik z blogami, ale na pewno wpadnę na Twojego bloga :)
9. Masz rodzeństwo?
Niestety :/
10. Twoje zainteresowania?
Nie mam jakiś szczególnych zainteresowań, siatkówka i pisanie na blogu xp

13. x Olixcia, z bloga http://aprendi-a-decir-adios.blogspot.com/

1. Jak masz na imię?
Ewelina
2. Masz zwierzaka?
Rybki, ale ich nie lubię ;//
3. Ile masz lat?
W październiku 15
4. Jaka postać z Violetty jest Twoją ulubioną?
Leoś <333 I love him *-*
5. Jaki parring z Violetty jest Twoim ulubionym?
Mam trzy ulubione parringi Leonetta, Fedmiła, od niedawna Diecesca :p
6. Ile czasu zajmuję ci pisanie rozdziału?
Zależy od nastroju, weny, od długości rozdziału. Zależy na czym piszęna tablecie lub laptopie xpp
7. Dlaczego akurat opowiadanie o Violettcie?
Tak jakoś. Zaczęłam czytać opowiadania o tematyce związanej z tym serialem, a że sama go polubiłam to jakoś tak samo wyszło :)
8. Twoja największa pasja?
Największą to raczej siatkówka, uwielbiam ten sport <333
9. Co sądzisz o miłości?
Sama nie spotkałam jeszcze tego jedynego, ale miłość musi być fajnaaa :D
10. Twoja mocna strona?
Szczerość, zdecydowanie więcej mam słabych stron niż mocnych :]
11. Co najbardziej cenisz sobie w ludziach?
Prawdomówność

14. Naty Ponte, z bloga http://violetta-moja-wersja.blogspot.com

1. Jak masz na imię?
Ewelina :)
2. Co cię zainspirowało do stworzenia bloga?
Chciałam spróbować :D
3. Twoje hooby?
Siatkówka/ pisanie na blogu xp
4. Masz zwierzątka?
Tak, rybki :/
5. Do której klasy teraz idziesz?
Do 3 gimnazjum :p
6. Twoje przezwisko?
Mój brat mówi do mnie Elna, bo uważa, że mam za długie imię. Tak to więkasz większość mówi do mnie Lina, nie lubię tego przezwiska :///
7. Jaki jest twój fandom?
Chyba nie należę do żadnego xpp

15. Werkaa Blanco, z bloga http://leonviolettayfranymarcoo.blogspot.com

1. Jak masz na imię?
Ewelina :p
2. Ile masz lat? 
W pażdzierniku 15 xp
3. Czytasz mojego bloga?
Tak od niedawna :]
4. Masz rodzeństwo? 
Niestety :/
5. Kto jest twoim ulubionym bloggerem? 
Jest ich za dużo by wybrać tego jedynego xd
6. Jak to się stało, że postanowiłaś założyć bloga?
Pisałam to gdzieś wcześniej ^.^
7. Twoje ulubione pary z Violetty?
Leonetta, Diecesca, Fedmiła <333
8. Dlaczego piszesz opowiadanie o Violettcie?
Pisałam wcześniej ;p Zaczęłam czytać opowiadania o tematyce związanej z tym serialem, a że sama go polubiłam to jakoś tak samo wyszło :)


BLOGI, KTÓRE NOMINUJĘ:


7. Veronica Blanco ♥ - http://leonetta-moj-swiat.blogspot.com/

OTO MOJE 11 PYTAŃ DLA WAS:

1. Podoba Ci się Twoje imię? Jeżeli nie to jakie byś chciała?
2. Czego się boisz? ^.^
3. Czego najbardziej nie tolerujesz i co najbardziej cenisz u innych osób?
4. Gdzie najchętniej wybrałabyś się na kilkudniowy wypad i dlaczego?
5. Został Ci miesiąc życia. Co robisz?
6. Gdybyś złowiła złotą rybkę o co byś ją poprosiła?
7. Wierzysz w miłość do końca życia?
8. Możesz spędzić dobę z jedną osobą, kimkolwiek, kto by to był?
9. Jesteś śpiochem czy rannym ptaszkiem?
10. Jakie masz wady a jakie zalety?
11. Co lubisz robić w deszczowe dni?

Jeszcze raz bardzo dziękuję za wszystkie nominacje. Kocham Was <333

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację i gratuluję aniołku <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ułoułouło <33
    Dziękuję i gratuluję :**

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za nominację :*
    Gratuluje tylu nominacji!
    Czekam na rozdział! :*
    pozdrawiam :*
    kocham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty mi tu mów w którym mieście mieszkasz, ja też małopolska :DD

      Usuń
  4. BOOM BOOM BOOM CLAP!

    Pjooooona xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecież Candy jest na wakacjach, skąd u Ciebie nominacja od niej?

    OdpowiedzUsuń
  6. http://leonettadestiny.blogspot.com/2014/07/lba-3.html
    Tam znajdziesz odpowiedź xDDD

    OdpowiedzUsuń