wtorek, 4 listopada 2014

Informationsss ^u^




Witajcie wszyscy, którzy teraz to czytacie ;DD Jest to notatka dla tych którzy chcą dowiedzieć się co w najbliższej przyszłości czeka tego bloga. Zabrzmiało trochę jakbym miała za chwilę się żegnać, ale jednak tutaj jeszcze posiedzę xd Mądra Ewelina zamiast oszczędzać zdrową rękę to woli sobie popisać :D
Kilka najważniejszych spraw, które mam do przekazania wytyczę w kilku punktach...

1. Opowiadanie. 
Oczywiście będzie o Lenie i Violetcie, napisałabym więcej, ale postanowiłam sobie nie zdradzać niczego co może się wydarzyć. Bardzo mnie kusi żeby napisać tylko o tym, że specjalnie napisałam Leon i Violetta osobno. :DD

2. Szablon. 
Zostanie zmieniony ponownie, ale tym razem nie będzie on o tematyce jakiej będzie opowiadanie. Opowiadanie jak już wcześniej wspominałam o L i V, ale nagłówek może być z inną postacią, ale to nie powinno mieć większego znaczenia. 

3. Nowa strona - Bohaterowie 
Dodam stronę, która ujawnia najważniejsze postacie w opowiadaniu i krótki opis.Oczywiście zapraszam.

4. Komentarze.
Rozumiem, że nie każdy ma czas zostawić po sobie komentarz, ale naprawdę czasami moglibyście zostawić po sobie choć jedno słowo, już nie wspominam o osobach, które komentują, bo jakbym miała wymieniać to znalazłoby się około 30 osób komentujących z konta, a reszta to Anonimki, które dodają komentarz co minutę. Anonimki jeżeli chcecie, abym tego nie zauważyła to piszcie przynajmniej w jakiś odstępach czasowych. Mogłabym zrobić blog dla zaproszonych, ale równie dobrze mogę zawiesić bloga. 
No dobra już mniejsza z tymi komentarzami. Chciałabym jeszcze dodać w tym temacie, że osoby które komentują będą otrzymywały dedykację.

6. Prolog.
Pojawi się dnia 07.11.2014. Ale może też pojawić się wcześniej xd

7. Rozdziały.
Będą pojawiać się w wekeendy, ale może też w ciągu tygodnia, oczywiście będzie to zależeć od tego ile będę miała nauki, muszę Was ostrzec, że jestem w trzeciej gimnazjum i mam dużo nauki, do której muszę się przyłożyć, egzaminy i muszę podjąć wybór do jakiej szkoły chcę iść dalej, dlatego postanowiłam, że w wekeendy na pewno się będą pojawiały się rozdziały :33

To wszystko na dzień dzisiejszy, mam nadzieję, że wszyscy wszystko zrozumieli. Jeżeli nie to proszę pisać pod tym postem postaram się odpowiedzieć na wszystkie pytania jakie dla mnie macie.

30 komentarzy:

  1. Super :)
    Już nie mogę się doczekać nowej historii <3333
    Czekam na prolog :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać rozdziału <333
    Ale jedno mnie ciekawi (dzisiaj jestem wgl jak wyżuta guma do żucia więc pytanie może być bez jakiegokolwiek sensu. Przepraszam z góry :D) Opowiadanie będzie o ich miłości? Mam nadzieję że zrozumiałaś :D xD Chodzi mi o to czy to będzie o ich oddzielnym życiu czy jako para :333
    Bez sensu, wiem xp
    Naprawdę nie mogę się doczekać następnego cuda *-*
    Pozdrawiam i życzę weny :*
    Sukcesów <333
    Marcela :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że tak późno, ale od razu po dodaniu notki wróciłam do nauki. Tak powinno być, że specjalnie napisałam osobno, bo na początku tak jakby to będzie, później się to zmieni :D
      Opowiadanie będzie o miłości xpp
      Jeszcze raz przepraszam za niedopatrzenie :3

      Usuń
    2. I tak bym czytała ale chodziło mi tylko o to czy będą razem ^^
      Bardzo dziękuję za odpowiedź :*
      Nie mogę się doczekać! *-*
      Pozdrawiam i życzę miłej nauki! Wiem co czujesz... 3 klasa to zło :D xD

      Usuń
  3. Już nie moge sie doczekać :** a i czyli to opowiadanie nie bedzie o leonettcie tylko o leon i violettcie ? Bo chyba nie zrozumiałam :-). Trudno i tak bede czytać twoje nowe opowiadanie <3 czekam na prolog <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie zrozumiałam, nie przejmuj się xD Taki dzisiaj dziwny dzień :)

      Usuń
    2. Odpowiedź wyżej, tam jest odp. :)

      Usuń
  4. Nie mogę już sie doczekać!!!
    Kocham twojego bloga. Masz wielki talent.
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej <3 Czekam na prolog i 1 rozdział :*
    I powodzenia w szkole <333

    OdpowiedzUsuń
  6. Liczymy dni do prologu <3
    Już czekam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super czekam na prolog <3
    Nie o Leonettcie a o Leonie i Violettcie hmm..
    Ja to rozumiem że Violka z kimś innym i Leoś też XD
    Nw. co myśleć zaintrygowało mnie to :-D
    Pozostaje mi tylko czekać :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nie ogarnełam ale i tak będę czytać. Już nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie nie mogę doczekać się nowej historii *.*
    Leon i Viola osobno.. hmmm będzie ciekawie, na pewno :D
    Ale kiedyś będą razem czy zawsze osobno ?
    Kurcze.. już się nie mogę doczekać :D czekam na siódmego ^^
    #buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Ma być Leonetta xd reszta to mi obojętnie XDD hahah ;D
    Dobra, tak naprawdę to już się nie mogę doczekać ^^
    Czekam na nowe opowiadanie ;33
    Całusyyy ;**
    Nati

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie żeby coś ale jest już blog o nazwie give me love... takie to trochę zerżniete :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przez nie wymyślone także spokojnie.
      Jest to tytuł piosenki więc Nicol nie powinna mieć wątów :)

      Usuń
    2. Niby nie, ale jakby nie patrzeć, była pierwsza, nazwa na blog zaklepana.
      Bo jakby ktoś się zapytał:Kto pisze bloga ''Give me love'' nie byłoby jednej odpowiedzi, i co wtedy powiedzieć?
      Blog Nicol jest znany z taką nazwą, a Twój nie więc...

      Usuń
    3. No trudno :) Różnie bywa :)
      Mnie tam nazwa się podoba ^^ I sądzę że powinna zostać. Aczkolwiek nie mi dane jest osądzać ^^

      Usuń
    4. Jak zwykle macie jakieś problemy ja nie moge...

      A tak wgl juz sie nie moge doczekać prologu! ;*

      Usuń
    5. Jeju przecież wystarczy zmienić nazwe. To takie trudne bo jeśli tak to znaczy, że tym bardziej nie powinno się tegp zzynac...

      Usuń
    6. Przyznam, że ta sprawa mnie odrobinę rozśmieszyła.
      Drogi Anonimie myślisz, że istnieje tylko jeden blog o takiej nazwie, wpisz sobie w internecie "Give me love" to po pierwsze. Po drugie już mnie nie interesuje to, że mój blog nie jest znany, bo naprawdę mam to gdzieś nie piszę tego opowiadania tylko dlatego żeby być pupularna, w sumie to mi nawet na tym nie zależy. Jeżeli przeszkadza Ci to, że tytuł mojego bloga jest taki sam jak tytuł jakiegoś innego to ja Ci nie karzę tego czytać. Jeszcze jedno jeżeli ma się ten sam tytuł bloga to znaczy, że zżynam. Szkoda tylko, że tamtego bloga nawet nie znałam i nigdy nie czytałam. Przyznaję, że czytałam kiedyś jednego bloga Nicol, ale tego z tą nazwą nie, więc...
      Pozdrowienia dla Ciebie kochany Anonimie, który bierzesz wszystko za poważnie :D

      Usuń
  12. Czekam z niecierpliwością na prolog <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciesze się , że zaczynasz nowe opowiadanie !!
    To nie przeciągam :)
    Czekam na prolog !! ~ Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na prolog!
    Pozdrawiam♥♥
    Ps. To opo bd o Leonettcie? *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisząc tą notkę brałam pod uwagę kilka pierwszych rozdziałów, później powinna się pojawić Leonetta :D

      Usuń
  15. Ma być Leonetta i koniec!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O mało zawału nie dostałam kiedy zobaczyłam, że blog jest dla zaproszonych. Nigdy więcej mnie tak nie strasz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój ukochany blog o Leonettce ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Uf.. już myślałam, że zrobisz bloga dla zproszonych bo i tak przez chwile wyświetlał mi się ten blog!!! Ale na szczęście ;D superowo! Już się nie mogę doczekać ^^
    Oszczędzaj rękę kochana ;*
    Zdrowie ważniejsze :)
    Pozdrawiam i buziaczki ;***

    OdpowiedzUsuń