piątek, 7 listopada 2014

Prolog

Ideał «coś absolutnie doskonałego, człowiek będący wzorem do naśladowania» 
A co się stanie kiedy przestanę być tą doskonałą, kiedy w końcu postawię się rodzicom, kiedy powiem im, że nie jestem wzorem...? Nie wiem. Świat się wywróci o 180 stopni, a może o 360? Nie wiem. A co się stanie gdy już przestanę kłamać? Kiedy nie będę musiała nikogo okłamywać? Dlaczego tak bardzo się boję? Dlaczego?
Żyję we własnej niewiedzy...

@#$%^&*

Tak krótki prolog, nie mówi zbyt wiele, ale o to chyba miało chodzić <3
Rozdział I pojawi się może nie wiem, eeee.., jutro, a może pojutrze, kto wie wszystko zależy od Was <333
Do następnego :*

26 komentarzy:

  1. Cudowny prolog :*
    Czekam na 1 rozdział <333
    Niech będzie jutro :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy
    Nie mówi za dużo, ale coś jest w nim mądrego.
    Czekam na rozdział 1

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe co będzie dalej... Czekam na pierwszy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne:)
    Czekam na jedynkę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG!
    Świetny prolog :))
    Jedynke dawaj jutro ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana.. ;*
    Prolog cudowny ♥
    Czekam na 1 rozdział ♥ ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski !
    Prolog nie zdradza nic, ale już wciąga :D
    Czekam na rozdział 1 ;*
    Kocham Cię <333

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie się zapowiada. !! ^.^
    Juz nie mogę doczekać się rozdziału 1. ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie się zapowiada, nie mogę się doczekać 1 rozdziału. Świetny wygląd bloga. Jesteś bardzo zdolna do pisania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowicie się zapowiada :3
    Tyle pytań i ani jednej odpowiedzi. Nie mogę się doczekać aż znajdę na nie odpowiedź ^^
    Naprawdę nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału.
    I cieszę się że tym razem, będę z tobą od początku do końca ;*
    Bo niestety za pierwszym razem mi się nie udało i czytałam później xD

    Pozdrawiam, życzę weny i miłego weekendu :*
    Marcela :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm...Ciekawie się zapowiada ^^
    Czekam na rozdział pierwszy!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Prolog <3 Aaa tak czekałam na to <3
    Jestem ciekawa opowiadania <3
    Czekam na 1 rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne! zaczęłam czytać:3 masz talent! możesz mnie informować! :)
    zapraszam do mnie :)
    zapraszam na mojego aska http://ask.fm/complicated_truth

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny, jak dla mnie nieco tajemniczy ale takie lubie.
    Z niecierpliwością czekam na 1 Rozdzial<3
    Alice:-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny , zapowiada się ciekawie szkoda ze krótki :** Buziaczki , pozdrawiam życzę weny i czekam na rozdział number ONE !!! <3 <3 <3 No i nie rozpieszczaj nas tylko zajmuj się szkołą ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mówi praktycznie nic, ale jest w tym coś naprawdę pouczającego, mądrego.
    Czekam na opowiadanie ;33
    Całusyyy ;**
    Nati

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak najszybciej :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny prolog !!
    Czekam na pierwszy rozdział !! ~ Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie tajemnicze prologi, są świetne.
    Twój tez do tych należy. Jest świetny!!!
    Nie mogę doczekać się rozdzialu ~LOX

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny. Zapraszam do mnie jestem początkująca, http://aniadabrek.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny!!! Czekam na 1 rozdzial! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudo! <3 Już nie mogę doczekać się 1 rozdziału. :) Kocham to jak piszesz, twoje pomysły i twój wygląd bloga... to jest po prostu wszystko genialne tak jak ty!

    Pozdrawiam!!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny prolog ;3
    Noo zgadzam sie nie mowi za duzo ale to fajnie bo dodaje takiej nutki tajemniczosci ^^
    Hmm ideał... Kłamstwo... Rodzice... O 180/360 stopni... Ciekawe ;D
    Czekam na rozdzial 1 .!! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Zajebisty !
    Pamiętasz mnie ? Tak , to ja zadręczałam się na GG.. xd
    Letem dalej czytać bo zapomniałam o tym blogu.. pseplasam ciebiem.. szczerze !! <3
    Weny ;***

    Kamila. ;**

    OdpowiedzUsuń
  25. Zarąbisty blog zapraszam do siebie <3 <3
    http://leoneciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń