piątek, 14 listopada 2014

Konkurs na One Shota!!




W końcu nadszedł ten dzień, w którym ogłaszam konkurs na One Shota. Osobiście sama bym tego nie zorganizowała, ale pomagać mi będzie koleżanka Ada (angels-fall-from-the-sky.blogspot.com).
Oczywiście są także nagrody :D

Kilka zasad jakie będą obowiązywać:
1. One Shot nie może zawierać treści +18 
2. Długość jest nieograniczona, ale żeby nie było długo i nudno :D
3. Można przysyłać prace, które są już opublikowane na blogu.
4. Tematyka - serial "Violetta"
5. Wybór pary należy do Was.
6. OS może być o przyjaźni, miłośni, nienawiści... Wybór także należy do Was.

Prace można wysyłać do 30 listopada. 
Na mejla anonim.linaa@gmail.com 
Jeżeli będą jakieś pytania to proszę pisać do mnie, lub Ady na gg.
Nr. Ady : 50613159
Mój numer: 50243860

Nagrody:
Miejsce I - Reklama bloga przez trzy tygodnie. Osoba ta będzie mogła przeczytać rozdział do przodu i dowiedzieć co się w nim wydarzy. Blog zostanie wpisany do kolumny z tym co czytam.
Miejsce II - Reklama bloga przez dwa tygodnie. Osoba ta będzie mogła przeczytać fragment rozdziału do przodu. Blog będzie wpisany do kolumny z tym co czytam.
Miejsce III - Reklama bloga przez tydzień. Blog będzie wpisany do kolumny z tym co czytam.

Mam nadzieję, że kogoś to zainteresuje i weźmie udział, bardzo nam na tym zależy <33
Czekamy na Wasze prace xpp

Rozdział pojawi się za około godzinę :DD

8 komentarzy:

  1. już wysłałam zapraszam do mnie na bloga http://leonettaforevernew.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się wziąć udział <3
    Nie wiem jak to będzie ponieważ w przyszłym tg mam egzaminy i mało czasu.. :(
    Ale postaram się ^^
    Czekam na rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam do Ciebie pytanie. Otóż, wysłałam ostatnio OS'a na konkurs z bloga http://leon-viola-historia-z-doroslego-zycia.blogspot.com/ i nie wiem, czy mogę Tobie wysłać to samo opowiadanie. Z góry dziękuję za odpowiedź, a tak przy okazji: ubóstwiam Twojego bloga! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przeszkadza mi to, spokojnie możesz wysłać. Chętnie przeczytam :D

      Usuń
    2. Dziękuję i już wysyłam^^

      Usuń
  4. Możecie też wysyłać do mnie swoje prace violetta.polonia04@gmail.com.
    Pozdrawiam Ada :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochane bardzo mnie zaciekawiłyście tą notką
    Coś wymyśle i napiszę
    Pozdrawiam
    Lucyy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja postaram się wysłać Ci One Shota , ale najpierw muszę coś napisać a już mam pomysł jak to zacząć. Pozdrawiam Nati :**

    OdpowiedzUsuń