czwartek, 4 grudnia 2014

Wyniki konkursu na OS! *EDIT*

Witam Was moi Kochani w ten jakże ciemną porę.
W dniu dzisiejszym przychodzę do Was z wynikami konkursu na One Shota. Dziękuję za tam liczny udział. Wszystkie Shoty na swój sposób wyróżniały się i wszystkie były piękne. Wiekszość była smutna i kończyła się śmiercią. Chociaż były też wyjątki kiedy występował happy end. Przyznaję się, że zarówno mnie jak i Adę zauroczył jeden shoy, ale niestety autorka zrezygnowała z udziału, szkoda, ale było wiele innych równie pięknych opowiadań.

Jak większość zauważyła musiałam zrobić zmianę, ponieważ osoba, która zajęła pierwsze miejsce, oszukiwała. Dziękuję dziewczynom, które mi o tym napisały <33

Tak więc bez zbędnego przeciągania oto trzy One Shoty, które wywarły na mnie największe wrażenie. Zacznę od ostatniego miejsca *-*

III Miejsce zajmuje Martina Stossel z pracą " Przy zasłoniętych oknach umieramy z bólu umieramy z miłości(ą)" 
Ten Shot miał tak jakby miejsce czwarte, ale z powodu oszustwa jednej z uczesniczek wskakuje na miejsce trzecie. Przedstawia on śmierć, ale także jest w nim coś co trafia w moke gusta ^-^

II Miejsce zajmuje Daiva Uzdilaite z pracą "Zawsze na zawsze"
Pomimo kilku błędów bardzo mi się spodobał. Ma szczęśliwe zakończenie, i ciekawy wątek :)

I Miejsce zajmuje Martyna Sikora z pracą "Miłość mimo, że jest krótka nigdy nie umiera..."
Ten One Shot także mnie wzruszył, motyw podobny do wcześniejszego, ale bardzo spodobał się mi jak i mojej koleżance :)

Gratuluję dziewcznom tych wyjątkowych miejsc, ale na szczególne wyróżnienie zasługują jeszcze :

  • Invisible
  • Jessie Julia
  • Viki Verdas 
  • Patrycja Mumot 

Dziewczyny jeżeli Shot, który wysłałyście do mnie jest opublikowany na Waszym blogu, to w komenrarzu możecie podać link z tym Shotem, a ja w zakładce "One Shoty" mogę dodać link z przekierowaniem na Waszego bloga :)

Dziękuję za udział także Weronice Paziewskiej i Olce Oleńce.

Oczywiscie w komentarzu proszę autorki trzech wygranych prac o podanie linka na bloga i w sprawie rozdziału dla pierwszego miejsca, i fragmentu dla drugiego to proszę się ze mną skontaktować ^-^ Najlepiej przez gg :)

Napisałabym jeszcze coś o Waszych shotach co mi się podobało, ale jestem padnięta. Rano muszę wstawać wcześnie na mszę roratnią o 6:45,  później w szkole siedzę do 16, zadanie, nauka i tak zleci cały dzień, a wieczorem marzę tylko o tym aby spać :*

Jeszcze raz gratuluję wszystkim i dziękuję wraz z Adą za tak liczny udział <333

Ps. Rozdział VII pojawi się najprawdopodobniej jutro xpp

17 komentarzy:

  1. Hejj
    Jeej!!
    Trzecie miejsce !!!
    W ogóle się nie spodziewałam, że coś tak zajmę
    A tu w pierwszej trójce
    No i tak tu masz link do mojego bloga
    http://przypadekczyprzeznaczenieleonetta.blogspot.com
    I nie wiem czy podać link do drógiego bloga no ale masz
    http://ogieniwoda-leonetta.blogspot.com
    Jeszcze raz bardzo dziękuję :D
    Ach jestem taka tym wszystkim pod jarana
    Czekam na rozdzialik i pozdrawiam
    Lucyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tu link do OS'a na moim blogu ;D
      http://przypadekczyprzeznaczenieleonetta.blogspot.com/p/konkursowy-os-zawsze-na-zawsze.html
      :***********

      Usuń
  2. To link do OS' na moim blogu:
    http://jortini-inna-historia.blogspot.com/2014/11/one-shot_27.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog z moim OS: http://enjoy-your-life-and-never-give-up.blogspot.com/2014/11/005-lara-i-cant-go-on-like-this-i.html
    Pozdrawiamy.
    Załoga SWM ♥ ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wszystkim osobom które wzięły udział oprócz oszustce która zajęła pierwsze miejsce.
    Na innym blogu również odgrywała się o to sprawa, ale skoro tu nikt o tym nie napisał to ja napiszę.
    [Więcej informacji tu: http://leon-viola-historia-z-doroslego-zycia.blogspot.com/2014/11/drugie-miejsce-crazy-gigi.html]
    Ale tutaj opiszę to w skrócie.
    Ta oszustka przekopiowała One Shota z tego bloga: http://hate-ignore-love-raura.blogspot.com/2014/04/moj-one-shot-konkurs-anabell.html?m=1
    i tylko pozmieniała imiona i tym podobne.
    Dowód?
    Ta oszustka:
    "Rodzice wzięli Sarah na kilka dni, abym mogła dojść do siebie. Nie byłam w stanie się sobą zająć, a co dopiero dzieckiem."
    A przecież te dziecko niby nazywało się Martina.
    Nie no spoko, ale to jest bezczelne.
    Współczuję prawdziwej autorce, że taka za przeproszeniem gówniara skopiowała jej One Shot i przywłaszcza sobie za niego pochwały i wysyła na konkursy.
    Nie wiem czy mi Ewelina uwierzysz, ale ja przedstawiłam swoje dowody które są nie do podważenia.
    Nie będę przedstawiała jeszcze więcej dowodów bo to nie ma sensu. Na tamtym blogu była już o to kłótnia i mniej więcej jest tam wszystko opisane.
    Pozdrawiam Cię Ewelino oraz gratuluję wszystkim osobom które wzięły udział (oprócz tej kopiarze)
    Żegnam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację też widziałam ten OS , pozmieniane są tylko imniona. Zróbcie coś z tym! -Wika

      Usuń
    2. Miałam właśnie dziś o tym pisać!
      Musisz to sprawdzić anonima, choć na blogu:
      http://leon-viola-historia-z-doroslego-zycia.blogspot.com/
      Była już ta sprawa rozważana... Poczytaj tam sobie komentarze, a zobaczysz ;/
      One Shot jest genialny, tylko nie ta autorka co trzeba zbiera gratulacje i pochwały ;/
      Naprawdę żal mi takich osób >_< Ktoś się postarał, a one po prostu bezczelnie kopiuję, zmieniając jedynie imiona -,-
      Radzę Ci to sprawdzić, bo to nie jest osoba, która powinna wygrać -,-
      Sprawa naprawdę okropna. Nie wiem jak można robić coś takiego...
      Katarina xoxo

      Usuń
    3. *Musisz to sprawdzić Ewelina
      *kopiują

      Tak to jest jak się pisze na szybko -,-

      Usuń
    4. POPIERAM!

      Usuń
  6. Dziękuję za wyróżnienie kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie ;)
    Gratuluje wszystkim.osobom ktore wygraly ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. I miejsce ? Serio ? ;-;
    Nawet nie myślałam o wyróżnieniu a tu takie zaskoczenie ♥
    Jeśli ktoś chciałby przeczytać to razem z Werką zapraszamy ^^
    leonettaxv.blogspot.com
    Tam znajduje się też one shot, który brał udział w konkursie ♥
    Jeszcze raz dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://leonettaxv.blogspot.com/2014/11/os-miosc-nigdy-nie-umiera.html

      Link do os'a ♥

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  9. Zapraszam na 1 rozdział :3

    milvidasatras-leonetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. III miejsce? Czy to na pewno ja? ;)
    Na początku w ogóle tego nie zauważyłam bo na gmailu jestem pod innym nickiem ;) Jednak potem zauważyłam tytuł! Tytuł mojego shota ;)
    Dziękuje bardzo ;** <3

    OdpowiedzUsuń